torsdag 21. mai 2009

Retro

Jeg skal ikke påberope meg å være en interiørguru, men jeg liker å finne ut av hva som fungerer og ikke. Hos oss er det en skjønn blanding av eldre og nyere ting. Gjenbruk av gamle ting er koselig, og jeg har flere "skatter" fra mine avdøde besteforeldre.






Krydderpotten er mine besteforeldres gamle pultostkopp (!), som etter nitidig og gjentatt rengjøring har fått et nytt bruksområde. Timianplanten skal etterhvert plantes i hagen, der den forhåpentligvis får leve i flere år.


Muggen er en nyanskaffelse fra Skafferiet, men retrostilen passer godt sammen med pultost-/krydderpotten. Skafferiet er forøvrig et funn for de som liker Shabby Chic-/Country Living-stil, men har godbiter for alle, inkludert utmerkede kaker og kaffe.

Ingen kommentarer:

 
Blogglisten