lørdag 6. juni 2009

Favoritting


Når jeg støvsuger, rydder, tømmer dusjsluket for hår eller driver med andre aktiviteter som er av mindre lystbetont karakter hjelper det å tenke på ting som alltid begeistrer meg.

Her er noen av mine favoritting:
  • sittehengekøyaPunktliste

  • loppemarkeder

  • biblioteker

  • en rekke programmer på NRK radio, for eksempel Radioteatret, Språkteigen, Verdt å vite, Herreavdelingen og P.I.L.S.

  • lukten av nystekte boller

  • togreiser

  • at det spirer og gror i hagen

Hvorfor tenker jeg på dette idag? Jeg leter etter motivasjon for å støvsuge og vaske loftsstua, i omtrent 30 varmegrader, og gleder meg vilt til at jeg etterpå kan drikke kald saft mens jeg dingler i hengekøya og leser en god bok.

Bildet er lånt hos La Siesta

2 kommentarer:

Moderne Retro sa...

Takk for hyggelig tilbamelding inne hos meg.
Håper du har fått unnagjort jobben, for det er aldri noe særlig å jobbe når det er varmt ute.

Vedr. Dr. No stolene, så er de fra Driade. Butikker som selger Kartell o.l. kan ofte bestille disse, hvis de ikke har de inne.
Selv har jeg handlet de på nettet hos http://www.villaeuropa.no/ (får de fritt levert). Prisen der er rimeligere enn veiledende pris oppgitt i møbelbutikken som selger de her i byen.
https://www.euklides.org/?pid=81 har de også, men der er de også dyrere (selv uten mva + de har frakt for varer under 7.500,-).

Brigg sa...

Takk for fin kommenter:-) Kjekt å oppdage bloggen din og. Kunne så gjerne ha tenkt meg en slik sittehengekøye...sukk.. og 30grader og masse tid;-) Håper du koste deg!

 
Blogglisten